Skocz do zawartości
Martiz

Czy jakaś Pani bądź para pomoże mi spełnić fantazje?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Bardzo chętnie poznam Panią bądź parę, która będzie miała taki miły gest, żeby spędzić jedno z moich dwóch marzeń/fantazji. Nazwijcie to jak chcecie bo obydwa określenia będą prawdziwe i trafne

Z racji, że jestem amatorem w świecie cuckoldu to baardzo bym chciał obserwować kochającą się parę. Taki film erotyczny na żywo! To musi być cudowne patrzeć jak ktoś obok Ciebie się kocha. Chciałbym z wami zwyczajnie pogawędzić a później grzecznie obserwować jak po lampce trunku oddajecie się rozkoszy i o mnie zapominacie. Mogę tez nie odezwać się ani słowa - po prostu rozkoszować się waszą przyjemnością a później cichutko wyjść z pokoju, tak żeby wam nie przeszkadzać. 

Drugą rzeczą, która mnie zawsze kręciła było służenie Pani. Jeśli chciałabyś bądź chciałbyś dla swojej kobiety sprawić młodziutkiego służącego na kilka godzin z którym mogłaby zrobić dosłownie wszystko - pisze się! Mogę jej podawać jedzenie, masować stopy, masować po plecach. Może mnie wykorzystać w jaki tylko sposób zechce - mogę ją umyć, karmić. Być zwyczajnym służącym!

Jeśli chodzi o mnie - jestem dość młody, bo mam 21 lat. Na co dzień studiuję i pracuję jako przedstawiciel handlowy - mam mnóstwo kontaktu z klientami sporej firmy co znaczy, że jestem zobowiązany o siebie dbać. Bez obaw o moją higienę! :) Więcej szczegółów z miła chęcią opowiem w wiadomościach prywatnych. 

Bedzie mi bardzo miło, jeśli do mnie napiszecie!:) 

• Lubię 3

Skopiuj link do postu

Odnośnik do odpowiedzi
Duszek
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Cuckoldplace Poland © 2007 - 2024

Jesteśmy szanującym się forum, istniejemy od 2007 roku. Słyniemy z dużych oraz udanych imprez zlotowych. Cenimy sobie spokój oraz kulturę wypowiedzi. Regulamin naszej społeczności, nie jest jedynie martwym zapisem, Użytkownicy stosują się do zapisów regulaminu.

Cookies