Skocz do zawartości
Ahn24n4

Hotka przekracza granice

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem forum jednak od dawna już interesuje się cuckold. 

Dzięki tej stronie zrealizowałem swoje Marzenie i moja narzeczona mnie wkoncu zdradziła. Podniecdnie było nie do opisania i mamy juz za sobą kilka razy. 

Mam jednak pewien dylemat. Otóż na ostatnim spotkaniu po raz drugi byłem obecny i obserwowałem wszystko. Ustalimy zasady przed spotkaniem które niestety w trakcie moja narzeczona nagina. Nie ukrywam że czuję się dziwnie bo z jednej strony mocno mnie to podnieca że dominuje ale z drugiej strony trochę mam obawy. 

Próbowałem z nią rozmawiać to zawsze mówi że przecież tego chce i widzi jak mnie to kręci. Zgadza się co mówi ale może macie jakiś pomysł jakich argumentów użyć? 

A może to zaakceptować skoro mnie też to podnieca? 

• Lubię 2

Skopiuj link do postu

Odnośnik do odpowiedzi

To, że jakieś rzeczy nas podniecają to jedna strona medalu. Druga to ta gdzie podniecającej rzeczy chcemy realnie, nie chcemy, chcemy ale nie czujemy się jeszcze na to gotowi, chcemy ale wolimy powoli do tego dochodzić itd itd itd. To całe spektrum tego co zrobimy dalej a granice między poszczególnymi "kategoriami" są subtelne, płynne i zmienne. Nie da się przeważnie jednoznacznie ich określić. Z tego też powodu nikt nie udzieli Ci gotowego rozwiązania.

"Nasze" zabawy wiążą się z tańcem na rozbujanej linie oraz huśtawkami doznań i emocji jakich doświadczamy. Ważna jest rozmowa, wyczucie oraz nie tylko słuchanie ale też obserwacja partnera/partnerki. Z całą pewnością nie warto się ani śpieszyć ani zmuszać do rzeczy które nam nie pasują i na które nie czujemy się gotowi. Czasem warto się zatrzymać lub zrobić nawet krok wstecz gdy uznamy, że zbytnio wybiegliśmy do przodu. Cała reszta zwykle stabilizuje się pod wpływem rozmów, obserwacji i doświadczeń.

• Lubię 8

Skopiuj link do postu

Odnośnik do odpowiedzi