Skocz do zawartości
Camillus

Dylemat

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Jestem tu nowy, po troszku przedstawiłem się w dziale przywitań. Nie mam doświadczenia w spotkaniach z mężatkami czy to za zgodą ich mężów czy też nie. Jednak oczywiście liczę na zmianę tego stanu i mam nawet taką opcję i tu właśnie pojawia się tytułowy dylemat. Ten portal kręci się w okół zdrady kontrolowanej co mi jak najbardziej odpowiada gdyż lubię gdy sytuacja jest jasna, gdy uczestniczący w niej są dojrzali emocjonalnie i każdy wie czego chce. Jednak ta szansa dotyczy spotkań z mężatką bez zgody jej męża, za jego plecami. Owa mężatka jest kobietą bardzo atrakcyjną i naprawdę ciągnie mnie do niej co chyba nikogo tutaj nie powinno dziwić:) Jednak biorąc pod uwagę, że jestem dość uczciwy, taka wada:p waham się czy się w to plątać czy nie narobi się z tego więcej bałaganu i czy warto być może przyczynić się do popsucia komuś życia dla przyjemnych aczkolwiek tylko chwil. Nie pytałem o rade kumpli gdyż ich rada byłaby oczywista: "bierz się za nią" :P dlatego pytam tutaj. Nie chodzi nawet o to czy się boję bo dreszczyk emocji jest jak najbardziej na plus. Po prostu może ktoś miał podobne perypetie i doradzi czy warto się w to pchać czy raczej szukać relacji gdzie wszystkie trzy strony są na TAK.

Skopiuj link do postu

Odnośnik do odpowiedzi

Kiedy 3 strony są na TAK - nie masz dylematów, rozterek, nikt Ci gęby nie obije.

A czy "brać się" za tę kobietę?

Jakie znaczenie będą miały nasze odpowiedzi? Która opcja więcej głosów - tak uczynisz? ;)

Sam musisz sobie rozważyć, czy warto, czy udźwigniesz.

• Lubię 9

Skopiuj link do postu

Odnośnik do odpowiedzi

Masz rację ankieta to nie najlepszy pomysł, bardziej liczyłem a nóż ktoś udzieli mi jakieś cenny uwagi:) po za tym może po prostu chciałem wyrzucić z siebie te rozterki o których nie mam z kim pogadać tak na poważnie a poza tym chyba nawet nie powinienem zbyt dużo rozpowiadać.  Sorry jeśli zaśmiecam forum :)

• Lubię 2

Skopiuj link do postu