Skocz do zawartości
Sem.

Zbiorowa odpowiedź na maile- w postaci małego FAQ

Rekomendowane odpowiedzi

Moi mili,

 

Ponieważ zdarza się że zadręczacie mnie pytaniami na które odpowiedź winien każdy z Was znać, ponieważ jest zawarta w Regulaminie lub w jednym z wielu opublikowanych tu poradników, (lub zbędnymi odpowiedziami w zgłoszeniach podczas aktywacji kont) proszę przeczytać to co tutaj do Was napisałem.

 

Jeżeli aktywujesz swoje konto, wystarczy że wyślesz JEDNO zgłoszenie. Powtarzam- jedno. Proszę sobie nie wyobrażać oczami fantazji sytuacji, w której Wasze zgłoszenie "gdzieś przepada", lub zostało "niezauważone" i dlatego nie ma na nie odpowiedzi w ciągu kilku minut, czasami godziny, lub nawet cały dzień mija, a mojej odpowiedzi w zgłoszeniu nie ma. Mam bardzo dużo pracy, ale zawsze odpowiadam na zgłoszenia TERMINOWO, czyli maksymalnie do trzech dni roboczych w przypadku aktywacji nowych kont, oraz 14 dni roboczych w przypadku innych zgłoszeń. Bezzwłocznie- w przypadku zgłoszeń Użytkowników VIP. Proszę nie wysyłać mi dwóch, trzech, czterech takich samych zgłoszeń myśląc, że to cokolwiek zmieni lub przyspieszy. Niektórzy z Was, wysyłają po kilka takich zgłoszeń i doprawiają jeszcze na PW "żeby na pewno dotarło". Otóż, JEDNO ZGŁOSZENIE WYSTARCZY, resztę i tak usuwam bez udzielania jakiejkolwiek odpowiedzi. Wszystko na ten temat, znajduje się w Regulaminie Forum. Wysyłając zgłoszenie, proszę CZEKAĆ na odpowiedź.

 

Następna sprawa- kiedy już dokonacie zapłaty (najczęściej wreszcie po prawie miesiącu, czyli i tak dwa tygodnie po terminie). To mi się proszę NIE PRZYPOMINAĆ w tym zgłoszeniu z hasłami "wysłałem, proszę o aktywację", "czemu nie ma jeszcze aktywacji" w siedmiuset miejscach. Bywa że wysyłacie nowe zgłoszenia, tylko po to, żeby mi powiedzieć żeście zapłacili. Otóż, ja mam GAŁY którymi patrzę i WIDZĘ wpłaty, które dochodzą. Wtedy aktywuję konto, gdy WIDZĘ za nie zapłatę na koncie, lub w jednej z aplikacji mobilnych. Czasami, włączam konto po sekundzie od zapłaty, jeśli akurat siedzę w Panelu. Czasami, włączam po kilku godzinach, ale zawsze w tym samym dniu, kiedy nastąpiło zaksięgowanie płatności.

 

Rachunki oraz aplikacje sprawdzam "domyślnie" trzy razy dziennie, pół godziny po zakończeniu każdej z sesji bankowych. Około godziny 12:00, później o 15:45 i ostatni raz, około godziny 18:00. Jeżeli ktoś z Was wysłał przelew błyskawiczny, dostaję POWIADOMIENIE o tym fakcie extra, wówczas włączam konto nawet o godzinie 23:00 i później. Najczęściej jednak, zostaje ono włączone rano, następnego dnia. Powtarzam więc- proszę mi nie wysyłać dodatkowych informacji o tym, że "zapłaciłem" bo JA WIEM że zapłaciłeś, lub CZY W OGÓLE zapłaciłeś.

 

Następna sprawa- to są Wasze zgłoszenia mailowe, i tutaj piszę do gości szczególnie zagranicznych, którzy czekają na list specjalny, wraz z zaproszeniem do rejestracji konta zza granicy, z krajów, gdzie działają ograniczenia terytorialne które ustanowiłem na ZKF. Otóż, pocztę pod wszystkimi proceduralnymi adresami email, takimi jak "Aktywacja", "Polonia", "Admin" oraz "Współpraca", sprawdzam raz, na dwa dni i zbiorowo odpowiadam na nadesłane mi zagadnienia, wysyłam (lub odmawiam) aktywacji nowego konta dla członka Polonii Zagranicznej.

 

Proszę więc, nie ZAGRACAĆ Działu Pomoc, nie spamować ważnych skrzynek email, tylko czekać na swoją kolej. Proszę również wysyłać zgłoszenia do TYCH DZIAŁÓW które są do danego departamentu przeznaczone.

 

To wszystko, dziękuję.

 

ZKF Administrator,

Sem

 

 

  • Lubię 3

Skopiuj link do postu


Odnośnik do odpowiedzi

Cuckoldplace Poland © 2007 - 2024

Jesteśmy szanującym się forum, istniejemy od 2007 roku. Słyniemy z dużych oraz udanych imprez zlotowych. Cenimy sobie spokój oraz kulturę wypowiedzi. Regulamin naszej społeczności, nie jest jedynie martwym zapisem, Użytkownicy stosują się do zapisów regulaminu.

Cookies

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Polityka Wewnętrzna

Nasze Forum jest całkowicie wolne od reklam, jest na bieżąco monitorowane oraz moderowane w sposób profesjonalny przez ekipę zarządzającą. Potrzebujesz więcej informacji? Odwiedź nasz Przewodnik. Jednocześnie przypominamy, że nie przyjmujemy reklamodawców. Dziękujemy za wizytę i do zobaczenia!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...